Στις 16 Σεπτεμβρίου κατέθεσα επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας και την αρμόδια Υφυπουργό, εκφράζοντας την ανησυχία μου και την απογοήτευσή μου για την υποβάθμιση των υπηρεσιών Παιδείας στο νομό μας. Παράλληλα, απέστειλα αναλυτική λίστα των σχολείων που υποβαθμίζονται ή καταργούνται τμήματα και αιτήθηκα την κατάργηση των σχετικών αποφάσεων. Σε συνδυασμό με τις καθημερινές κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις μου, ευελπιστώ να γίνει ξεκάθαρο στους αρμόδιους, ότι η πολιτική της Κυβέρνησης υποβαθμίζει όχι μόνο τις σχολικές μονάδες, αλλά και το βιοτικό επίπεδο των ίδιων των πολιτών
ΨΗΦΙΑΚΟ ΡΟΛΟΪ
Loading...
Theologos Radio
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
- Ιουνίου 2026 (510)
- Μαΐου 2026 (504)
- Απριλίου 2026 (476)
- Μαρτίου 2026 (401)
- Φεβρουαρίου 2026 (354)
- Ιανουαρίου 2026 (405)
- Δεκεμβρίου 2025 (415)
- Νοεμβρίου 2025 (158)
- Οκτωβρίου 2025 (124)
- Σεπτεμβρίου 2025 (328)
- Αυγούστου 2025 (308)
- Ιουλίου 2025 (429)
- Ιουνίου 2025 (267)
- Μαΐου 2025 (280)
- Απριλίου 2025 (182)
- Μαρτίου 2025 (224)
- Φεβρουαρίου 2025 (177)
- Ιανουαρίου 2025 (253)
- Δεκεμβρίου 2024 (402)
- Νοεμβρίου 2024 (291)
- Οκτωβρίου 2024 (243)
- Σεπτεμβρίου 2024 (181)
- Αυγούστου 2024 (151)
- Ιουλίου 2024 (110)
- Ιουνίου 2024 (44)
- Μαΐου 2024 (95)
- Απριλίου 2024 (97)
- Μαρτίου 2024 (188)
- Φεβρουαρίου 2024 (24)
