τιμά σήμερα και για τις επόμενες 3 ημέρες ο Δήμος Ιστιαίας Αιδηψού.
Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί
με Δοξολογία στον εορτάζοντα Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου
και κατάθεση στεφάνων από τον Δήμαρχο κο Κοντζιά, τα Σώματα Ασφαλείας, την Τοπική Εκκλησία και το Μουσικοχορευτικό Συγκρότημα Ιστιαίας "Αθανάσιος Κορφιάτης".
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η παρουσία αντιπροσωπίας του "Αθ. Κορφιάτη" με τη χοροδιδάσκαλο Μαρία Ελένη Δούκα και 4 ακόμη κυρίες να συνοδεύουν τη τεράστια γαλανόλευκη σημαία
Ιστιαία Αιδηψός Live
με Δοξολογία στον εορτάζοντα Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου
και κατάθεση στεφάνων από τον Δήμαρχο κο Κοντζιά, τα Σώματα Ασφαλείας, την Τοπική Εκκλησία και το Μουσικοχορευτικό Συγκρότημα Ιστιαίας "Αθανάσιος Κορφιάτης".
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η παρουσία αντιπροσωπίας του "Αθ. Κορφιάτη" με τη χοροδιδάσκαλο Μαρία Ελένη Δούκα και 4 ακόμη κυρίες να συνοδεύουν τη τεράστια γαλανόλευκη σημαία
Ιστιαία Αιδηψός Live
